Vart har jag hållit hus

 
Hej!
Vart ska jag börja, finns det ens en början? Det är så mycket som hänt och så mycket känslor som jag gått igenom att det är svårt att sätta ord på. Jag är hemma nu och har vart det i någon vecka. Jag säger så himla mycket vad jag ska göra men så himla lite agerande, SKÄRPNING!!, vilket jag hATAR. Får ta mig i skinnet nu och komma igång ordentligt. Jag måste sätta mig ner och gå igenom och sortera alla bilder... Vilket är pain in the ass men behöver bara göra det. Just nu sitter jag i min säng medans Simmon & Garfunkel snurrar på skivspelarn, det är live concerten från Central park :)
 
En kortuppdatering och snart kommer förhoppningsvis lite bättre och roligare uppdateringar!!
 
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0