Surprise Surprise


Trodde aldrig jag skulle få höra mig själv säga detta men idag kom dagen det hände! Jag gillar att göra smoothies(brukar mer bli "frozen yoghurt" liknande röra) och har hört talas om detta med grönsaker i smoothies vilket låter vansinne enligt mig. Men idag så testade jag att lägga i färsk spenat pch det var så GOTT!! Kan inte fatta man kan ha grönsaker i. Det var riktigt fräscht och härligt, smakade inte över mycket och ger näring och mer energi än vanlig fruktig smoothie. Nu hade jag ju inte bara spenat utan hallon, äpple juice, grekisk yoghurt och då spenat. 

Man lär sig något nytt varje dag och detta var en ögon öppnande händelse och kommer fortsätta att se vad mer man kan ha i! 

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0