Det är tydligen Mars


Det är tydligen redan mars?! Februari gick förbi så snabbt, förstår inte vad som hände. Jag blinkade och sen var denna månaden över. Tiden rusar förbi men i stunden går den också så himla långsamt. Tiden är en konstig sak. Aldrig konstant, alltid föränderlig. 

I onsdags lämnade jag in min filmanmälan till Pixel (Skånes kortfilmsfestival). Jag har stressat så med filmmusiken den senaste veckan men han precis bli klar och han lämna in, vilken lättnad! Är faktiskt lite stolt vilket är skönt då det är så mycket arbete och tid som läggs ner. Bilden ovan är på Mattis som spelar huvudpersonen, Miras, bror efter en lång dag bestående inspelning. I april får jag reda på om jag har gått vidare eller inte. 

Även om denna söndag är grå och kall så kan man njuta ändå, sätt på lite musik och dansa så blir allt lite bättre!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0