Vårens sköna strålar

 
 
 
Detta vädret är så behövligt och skönt! Enda sorgliga är när man måste sitta inne och plugga... Man vill ju ta vara på vädret när det är så fint! 
 
Min lilla syster asså, haha! Var och tränade igår och när jag kom hem så hade vi denna lilla konversationen:
Jag: Jag har tränat i över 2h! 
Kommer du ihåg när jag stack? 
Har tränat tills nu!
Lillasyster 8 år: Oj, vad kort.
Jag: eeh du det är ganska lång tid
Lillasyster: nä man tränar ju i typ 5h
(Hon tittar på mig som jag vore korkad)
Jag: ... Eeh du tränar 1h 
 
Hahah japp min lilla syster! Hon och hennes kompis skulle tydligen bada igår, ja det är fint och skönt med solen men att bada, hallå! Det är fortfarande bara 10 grader ute men jaja. Alltså bada ute i uppblåsbar pool. Ibland undrar man. Själv gick jag ut och la mig på studsmattan med täck vilket var väldigt skönt att få ligga där och värmas av solen och lyssna på alla ljud runt om en om bara känna och tänka. Men sen var jag tvungen att gå in och plugga vilket inte var lika kul eller skönt. Hoppas detta vädret håller i sig ett litet tag i alla fall!

Kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0