The Golden state


















Jag är just nu i Chicago men dessa bilderna är från LA och San Fransisco. Vi var i LA i ca 4-5 dagar och bodde i ett hus nära el segundo Beach, vi delade huset med två andra familjer. I LA spenderade vi första dagen på Malibu beach med workshopen Erin jobbade med(kommer ett mer detaljerat inlägg om vad jag gör här) där fick barnen chansen att surfa och en dag på stranden helt enkelt. En mycket lyckad och kul dag! Var även väldigt roligt att träffa fler barn och familjer i Angelmancommunityt. Dagen efter fick jag, Ella och austin privatlektioner i surfing vilket var riktigt jävla kul!! Jag spenderade även en kväll nere på stranden vilket var super mysigt. 

I San Franscisco fick jag lite egen tid och fick följa med en av familjerna som hade delat hus med oss och fick sova på deras soffa två nätter. Första dagen hyrde jag en cykel och cyklade överallt, vilket var super kul och skönt då man har suttit i en husbil eller på ett hotell mesta delen av tiden. Men jag cyklade runt i San Frans två stora parker och ut till golden gate bridge, över den och ut på en ö till en liten sommarstad spenderade lite tid där. Cyklade tillbaka och gjorde små spontana avstick till platser som såg balla ut, bla en utsiktsplats som var helt fantastisk!! Jag cyklas in till San Fran igen längst kusten och sedan hemåt. San Fran är iprincip motsatsen mot platt och att jag cyklade väldigt mycket fel då och då hjälpte ju heller inte riktigt. Men jag bryr mig inte såå mycket om det då det är oftast så man lär känna en stad lite bättre, enligt mig. Men slut var man när man anlände "hem" med en aledelles för dyr Box med sushi och en donut till efterätt framför Netflix. Men kul pch väldigt skönt var det. 

Nästa dag tog jag mig in till bussen jag skulle ta till Sacramento och möta upp de andra, jag hade en timme i downtown så gick längst kusten till en liten inomhus marknad kan man säga och testade ostron, eeh wtf, det var inte såå farligt men inte något jag äter igen. 

Är som sagt i Chicago nu och åker vidare till st. Louis antingen imorn eller på söndag. Åker vi på söndag får jag förhoppningsvis en ledig dag i Chicago.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0