FREDAG DEN 13:DE

 
Ja idag är det fredag den 13:de moahahahaha, haha nä men jag är inte den skrockfulle typen utan gillar typ sånna här dagar mer. Tycker det är lite kul, förstår inte riktigt det här med att en dag skulle bringa otur haha. Men idag är en helt okej dag, lite mello lixom vilket är ganska skönt. Något som är kul dock är att jag var på ett möte idag och diskuterade lite om ett framtida projekt som jag ser fram emot. Ska bli super kul! Är alltid kul när man sätter igång något och börjar planera och diskutera. Vad vill vi? Varför gör vi detta? Hur ska vi göra det? Åååh ska bli så kul att sätta igång! 
 
Jag älskar att fota och filma men konstigt nog är jag den sämsta personen att fota på fester. Har typ en bild från var tredje fest haha är riktigt värdelös. Är ju bara kul att titta på efteråt, men ja något att bli bättre på haha. Denna vårsolen är bara så härlig och den har stannat också, är så tacksam! 
 
You did it good friday!
 
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0