THROWING IT WAY BACK

 
 
 
 
 
 
 
 
HAHAHAHA en liten throwback till en liten knådd som nu är typ vuxen, vad det nu är. De rosa solglasögonen hade jag köpt på en loppis och var sååååå stolt över! Älskade dem så mycket men lyckades inte behålla dem särskillt länge. Den gången då fotot togs var också typ sista gången jag använde dem. Var en stor sorg när jag slarvade bort dem. Vissa saker från ens barndom hahahhaa. Även bilden när jag har typ bandage över hela ansiktet var ett sådant tillfälle då man tyckte att man hade väldigt ont och var i princip döende och behövde väldigt mycket plåster. När man i själva verket kanske bara hade fått nått litet i ögat eller om det bara kliade. Men till omvärlden sa man att det var livshotande.
 
Var riktigt tung som barn hahaha
 
Kram
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0