East coast - West coast

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Detta är en del av bilderna från när vi körde i princip ett sträck i tre dygn från östkusten till västkusten. Jag sitter just nu i Kingston och lyssnar på John Mayer. Jag tänker att jag ska lägga upp en bild på rutten och beskriva lite mer om varje ställe. Kan vara så att jag gör en video om det istället. Vi får se men ska försöka komma i kapp med allt för har verkligen slackat med att dela med mig och skriva, vilket är synd.
 
Men det är så fruktansvärt vackert! speciellt på västkusten det är där alla bergen finner sig så dessa bilder är mestadels från den västra sidan. Pennsylvania som ligger på östkusten är också fruktansvärt fint, det är grönt och bara himmelskt. 
 
(Inga av dessa bilder är redigerad, all natural)
Kram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0